بيانيه توافق سطح خدمت درتارنما |
قابل توجه بازديد كنندگان محترم بدينوسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري را به اطلاع ميرساند: 1) تارنماي شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري به امكان ثبت و پيگيري درخواستها ، پيشنهادها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق پيوند " ارتباط با ما" در انتهاي صفحه مجهز
مي باشد و از طريق گزينه " پيگيري شكايات / انتقادات" از نتايج مطلع گرديد . در قسمت " ارتباط با ما " شما ميتوانيد با حوزه هاي مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نماييد. 2) براي ارتباط با هر واحد از ايميل واحد مورد نظر استفاده نماييد .
3) به محض ثبت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوري گردد.
4) تارنماي شركتتوزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني، به متقاضيان اطلاع رساني خواهدگرديد. 5) اطلاعات خصوصي تكميل كنندگان فرم هاي الكترونيكي در اختيار عموم قرار نمي گيرد.
|
تاریخ به روز رسانی: | 1396/09/26 |
تعداد بازدید: | 2012 |