به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري مهندس مجيد فرهزاد مديرعامل اين شركت از استقرار ميز خدمت در حوزه ستادي و امور برق شهرستانهاي شركت توزيع برق اين استان خبر داد و خاطر نشان كرد : ارائه خدمات از طريق ميز خدمت به مشتركين و مراجعين ؛ افزايش سطح رضايتمندي و جلوگيري از سردر گمي ، راهنمايي مراجعين ، تسريع در انجام امور و ... را در پي خواهد داشت.
ايشان در ادامه اين خبر افزود : پيرو بخشنامه دولت محترم ، ابلاغ وزارت نيرو و شركت توانير ، اين شركت نسبت به استقرار ميز خدمت اقدام نموده و ارائه اطلاعات و خدمات لازم در خصوص در خواست هاي مردمي از جمله در خواست انشعاب ، تغيير نام ، صدور صورت حساب ، وصل انشعاب ، و ... را از طريق ميز خدمت ارائه مي دهد.
مهندس فرهزاد با تاكيد بر ارائه خدمات بصورت غير حضوري گفت : شركت توزيع برق استان بسياري از خدمات خود را از طريق سامانه غير حضوري در وب سايت اين شركت (ميز خدمت الكترونيكي) به آدرس :
www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوي 121 ، بدون نياز به مراجعه حضوري مشتركين ، ارائه مي كند.
گفتني است اين شركت در نظر دارد طبق نقشه استراتژيك و چشم انداز 1404 با بهره گيري از كليه ظرفيتها ، مراجعات حضوري مردم را به صفر برساند
.