ENGLISH
استقرار ميز خدمت در شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري 1397/04/26
استقرار ميز خدمت در شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري مهندس مجيد فرهزاد مديرعامل اين شركت از استقرار ميز خدمت در حوزه ستادي و امور برق شهرستانهاي شركت توزيع برق اين استان خبر داد و خاطر نشان كرد : ارائه خدمات از طريق ميز خدمت به مشتركين و مراجعين ؛ افزايش سطح رضايتمندي و جلوگيري از سردر گمي ، راهنمايي مراجعين ، تسريع در انجام امور و ... را در پي خواهد داشت.

ايشان در ادامه اين خبر افزود : پيرو بخشنامه دولت محترم ، ابلاغ وزارت نيرو و شركت توانير ، اين شركت نسبت به استقرار ميز خدمت اقدام نموده و ارائه اطلاعات و خدمات لازم در خصوص در خواست هاي مردمي از جمله در خواست انشعاب ، تغيير نام ، صدور صورت حساب ، وصل انشعاب ، و ... را از طريق ميز خدمت ارائه مي دهد.

مهندس فرهزاد با تاكيد بر ارائه خدمات بصورت  غير حضوري گفت : شركت توزيع برق استان بسياري از خدمات خود را از طريق سامانه غير حضوري در وب سايت اين شركت  (ميز خدمت الكترونيكي) به آدرس :

www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوي 121 ، بدون نياز به مراجعه حضوري مشتركين ، ارائه مي كند.

گفتني است اين شركت در نظر دارد طبق نقشه استراتژيك و چشم انداز 1404 با بهره گيري از كليه ظرفيتها ، مراجعات حضوري مردم را به صفر برساند

.

تعداد بازدید: 610
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal