ENGLISH
نحوه مديريت مصرف

با عنايت به اهميت اشاعه ترويج فرهنگ اصلاح الگوي مصرف و ارائه راهكارهاي بهينه سازي مصرف انرژي الكتريكي در تعرفه هاي مختلف و ترويج استفاده از خدمات غيرحضوري و بهبود فرايندهاي مربوط به فروش و خدمات پس از فروش به مشتركين صنعت برق اعم از سامانه تلفني 1421 بهينه سازي مصرف انرژي، فروش انشعاب و خدمات پس از فروش (رويت قبض يا صورت حسابهاي صادره و پرداختي، ثبت درخواست تغييرنام، ثبت درخواست افزايش قدرت، ثبت درخواست كاهش قدرت، رويت صورت حساب هاي ارگانها، محاسبه قبض مصرفي، رويت نمودار مصرف برق مشترك، ارسال كاركرد كنتور، درخواست افزايش قدرت و...) شركت توزيع نيروي برق استان اقدام به تهيه برنامه نرم افزاري موبايل برق نموده است كه در پورتال شركت در بخش مديريت مصرف موجود است.

تاریخ به روز رسانی: 1396/11/27
تعداد بازدید: 8491
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal