ENGLISH
اطلاع رسانی سامانه پاسخگویی به  درخواست ها و شکایات  شرکت توانیر (سمات) 1398/11/28
اطلاع رسانی سامانه پاسخگویی به درخواست ها و شکایات شرکت توانیر (سمات)

 

به اطلاع مردم عزیز استان  می رساند با هدف رعایت حقوق شهروندی و ضرورت پاسخگویی به شکایات مردمی بصورت غیر حضوری ، سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) به آدرس : https://www.tavanir.org.ir  راه اندازی شده است لذا هم استانی های محترم می توانند با مراجعه به این سامانه شکایات ودرخواست های خود را بصورت غیر حضوری ثبت وپیگیری نمایند.


 

تعداد بازدید: 154
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal