ENGLISH
راهبرد مشاركت

 

یکی از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در طول سنوات مختلف، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام نماید.

این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های تدوین شده در کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی خود را طی فراخوان‌هایی به اطلاع همکاران برساند و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت توانیر به آدرس http://np-chb.tavanir.org.ir/Login.aspx، نظرات و پیشنهادات را که خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی می نماید. پس از دریافت نظرات، نسبت به اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ آن‌ها اقدام می‌شود.

همچنین، این شرکت از طریق سامانه های ذیل، اقدام به اخذ نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات خود می‌نماید.

پیشنهادها و انتقادها به آدرس:

 http://np-chb.tavanir.org.ir/Login.aspx

نظرسنجی خدمات به آدرس:

 https://www.tavanir.org.ir/pages/nazar.php

  نظرسنجی میز خدمت به آدرس:

  https://eservices.chb-edc.ir/page-chbmain/fa/0/AdvVote/Itm194-3253
 

 

 

تاریخ به روز رسانی: 1399/03/15
تعداد بازدید: 1087
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal