شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری
شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری
دسته بندی مطالب
برگزاری جلسه پدافند غیرعامل کارگروه آب و انرژی در چهارمحال و بختیاری با محوریت مدیریت مصرف انرژی
.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری جلسه پدافند غیر عامل کارگروه آب و انرژی با محوریت مدیریت مصرف آب و انرژی ( گاز و برق ) به ریاست این شرکت با هدف مدیریت پیک مصرف زمستانی و کمک به تامین سوخت نیروگاه های تولید برق برگزار شد.

طی این جلسه با اشاره به شرایط سخت زمستان جاری و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی و از جهت کمبود سوخت نیروگاه های تولید برق ، راهکارهای مدیریت مصرف در بخش های مختلف از جمله صنایع خانگی ، اداری ، اصناف و... بررسی و تشریح شد.

مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت در ادامه جلسه با تأکید بر اینکه سعی بر این است که در زمستان جاری خاموشی نداشته باشیم گفت با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف برق و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق، راه برون رفت از خاموشی های احتمالی را مدیریت مصرف عنوان کرد و افزود : از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین برقی پایدار و مطمئن و مدیریت پیک بار زمستان، می توان به تعدیل و اصلاح 27119 دستگاه چراغ روشنایی معابر با توان مصرفی 6.1 مگاوات ، اطلاع رسانی های جامع باهدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف ، جلب مشارکت مشترکین پرمصرف در بخش های مختلف ، کنترل مصرف انرژی کلیه ادارات، خاموشی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی و تزیینی، استفاده از ظرفیت مولدهای خود تامین مشترکین در بخش‌های مختلف و ... اشاره کرد.

گفتنی است بر اساس گزارش منتشره شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در زمینه مدیریت و رعایت سقف پیک بار مصرف برق در تابستان گذشته ، رتبه اول شرکت های توزیع کشور را کسب نمود .

تاریخ:
1400/09/10
تعداد بازدید:
3557
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال ۱۴۰۱ سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین »
آدرس: شهرکرد ، بلوارشریعتی  ، تقاطع خیابان فردوسی
تلفن خانه:   3- 32254740  نمابر: 32228476
تلفن گویا: شماره 121 جهت انجام خدمات غیرحضوری
پست الکترونیک:   info[at]chb-edc.ir
روزهای کاری شرکت
شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 7 الی 15:15
روزهای پنج شنبه : تعطیل
کانال اطلاع رسانی سروش کانال اطلاع رسانی سروش
 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری می باشد.
Powered by DorsaPortal