ENGLISH
پرداخت 14 میلیارد ریال پاداش به مشترکین برق استان چهارمحال وبختیاری 1398/11/02
پرداخت 14 میلیارد ریال پاداش به مشترکین برق استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت  ضمن اشاره به ضرورت همکاری و مشارکت مردم در برنامه های پاسخگویی بار صنعت برق گفت : در راستای تحقق اهداف طرح های مدیریت مصرف بالغ بر 14 میلیارد ریال پاداش به مشترکینی که در طرح های کاهش پیک بار مشارکت داشتند پرداخت شد.

ایشان با بیان این توضیح که بیشترین پاداش پرداخت شده ، متعلق به مشترکین بخش کشاورزی به میزان 8700 میلیون ریال بوده است گفت : سهم پاداش مشترکین همکار بخش صنعتی نیز بالغ بر 4340 میلیون ریال می باشد.

مهندس فرهزاد پرداخت این مشوق ها را در تعرفه انشعابات برق کشاورزی ، صنعتی ، اداری ، مشترکین دارای مولد خود تامین (دیزل ژنراتور) و ایستگاهای cng عنوان کرد و افزود : پرداخت این مشوق ها با اعمال تخفیف در صورت حساب برق مصرفی انجام می گیرد.

وی در ادامه افزود : سهمیه شرکت توزیع برق استان در اجرای برنامه های پاسخگویی بار از سوی شرکت توانیر 28.2 مگاوات تعیین شد که ماکسیمم عملکرد این شرکت نسبت به عدد تعیین شده 33.9 مگاوت بوده است

گفتنی است پیک بار حادث شده در استان 368 مگاوات در شانزدهم مرداد ماه راس ساعت 17 رقم خورد که در همان روز سقف پیک تعیین شده 396 مگاوات بود .

تعداد بازدید: 1322
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal