سمینار یک روزه روانشناسی پاسخگویی با حضور 45 نفرازکارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
سمینار یک روزه روانشناسی پاسخگویی با حضور 45 نفرازکارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
21 فروردین, 1389
49
--
خاموشي
بر اساس گزارش روابط عمومی این شرکت به منظور ارتقای سطح دانش کارکنان این شرکت سمینار یک روزه روانشناسی پاسخگویی با حضور 45 نفرازکارکنان شرکت برگزار شد
علی نظام خواه مدرس این دوره آموزشی با بیان راهکارهای ایجاد ارتباط موثرارائه دهندگان خدمات به ارباب رجوع گفت: برای ایجاد ارتباط موثر با ارباب رجوع نیاز به کارکنان با انگیزه و با ویژگی های شخصیتی مناسب می باشد .
وی گفت : برای اینکه ارتباط موثر و مطلوب کارکنان با ارباب رجوع ایجاد شود ابتدا باید در داخل سازمان ارتباط موثری با کارکنان برقرار گردد.
نویسنده کتاب " بال هایت کو" پرهیز از بحث و مجادله ، برقراری ارتباط دوستانه ،کنترل کردن فرآیند ارتباط با عدم بحث در مورد مسائل حاشیه ای و گوش دادن دقیق به صحبت های ارباب رجوع را از استراتژی های زیر بنایی با ارباب رجوع دانست.
نظر دهید