سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

  • درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه برق

  • آدرس وقوع مشکلات ولتاژ و زمان حادث شدن اختلالات بطور دقیق ثبت گردد؟
    شهرستان ...  شهر /روستا ... خیابان ... کوچه ...
  • آیا مشکل نوسان یا ضعف برق به صورت تک مشترک اتفاق می افتد یا بصورت کلی( مثلا در یک کوچه)؟
    نیاز به بررسی و کارشناسی دارد
  • برای اعلام مشکلات ناشی از ولتاژ و کیفیت توان با چه شماره ای تماس بگیریم؟
    شماره  121
  • درخواست رفع خاموشی های مشترکین برق

  • آیا خاموشی کلی بوده یا فقط تعدادی از مشترکین بی برق هستند؟
    بنا به بررسی تماس ها و یا بازدید محل مشخص می گردد
  • علت طولانی شدن خاموشی چیست؟
    شرایط نامساعد جوی وجود خاموشی های متعدد و...
  • علت خاموشی حادث شده چیست؟
    برخورد خودرو- اضافه بار- فرسودگی -بر خورد اجسام خارجی  و...
  • مدت زمان لازم به منظور حضور اکیپ در محل چقدر است؟
    بستگی به تعداد خاموشی های همزمان و مسافت  و ترافیک  شهری و... دارد
  • درخواست صدور کارت تردد پیمانکاران حوزه برق

  • مدت اعتبار و تمدید کارت تردد چگونه است ؟

    مدت اعتبار برای یک سال است و پس ازپایان تاریخ اعتبار در صورتیکه مجددا" تشخیص صلاحیتهای لازم جهت فعالیت پیمانکار توسط کارفرما  محرز گردید تمدید صورت می گیرد0
  • نحوه صدور کارت تردد پیمانکاران چگونه است ؟

    پس از بررسی کامل مدارک وتاییدآن در کمیته مربوطه نامه کتبی صدورکارت با تایید و تصویب کمیته ارزیابی پیمانکاران به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت کارت تردد صادر خواهد شد0
  • مراحل صدور کارت تردد چیست ؟
    بادرخواست کتبی پیمانکار و پیوست تمامی مدارک مورد نیازکارفرما به کمیته ارزیابی پیمانکاران شرکت توزیع و پس از بررسی کامل مدارک و تاییدیه و صورت جلسه در این خصوص کارت صادر خواهد شد0
  • مدارک لازم برای صدورکارت تردد چیست ؟
    کلیه مدارک اعم از اساسنامه شرکت ثبت شرکت صلاحیتهای عمومی و حرفه ای لازم مدارک هویتی و غیره می باشد0
  • کارت تردد برای کدام دسته از پیمانکاران حوزه برق صادر می شود ؟

    برای کلیه پیمانکارانی که دارای صلاحیتهای قانونی لازم می باشند و به نحوی متقاضی شرکت در یکی از فعالیتهای قابل واگذاری در حوزه برق استان هستند0
  • درخواست تائید صلاحیت پیمانکاران حوزه برق

  • مجوز های لازم چیست ؟

    کد اقتصادی رتبه از سازمان برنامه و بودجه
  • چه مستنداتی باید بارگذاری شود؟

    اساسنامه لوگوی شرکت نمونه امضای صاحبان سهام نمونه مهر

  • درصد سهام اعضای پیمانکاران در کدام قسمت وارد می شود؟
    در سربرگ اطلاعات شرکت مدیریت اعضاء
  • اطلاعات ثبتی پیمانکاران شامل چه مدارکی می شود؟

    اطلاعاتی از جمله نام شرکت شناسه ملی کد اقتصادی شماره ثبت و ...
  • پیمانکاران چگونه تائید صلاحیت می شوند؟

    ثبت نام در سامانه بررسی مدارک فیزیکی بررسی سوابق حراستی بررسی سوابق فنی و سپس در سامانه فعال می شوند.
  • درخواست همکاری جهت امور پیمانکاری

  • کارگران در صورتی که زیر نظر پیمانکار فعالیت می کنند چگونه ثبت نام می کنند؟

    مدارک را تحویل پیمانکار مربوطه می دهند تا از طریق ایشان ثبت نام شوند.
  • ثبت نام در سامانه چه مزایایی دارد؟

    کارگرانی که ثبت نام می کنند می توانند از تسهیلات الکترونیک نظیر دسترسی به نسخ الکترونیکی پرونده خود دارند.
  • اطلاعات عمومی کارگران چیست؟
    کد ملی نام و نام خانوادگی شماره همراه شهرستان محل خدمت

پرسیدن سوال

captcha
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x