بستگی به تعداد خاموشی های همزمان و مسافت و ترافیک
شهری و... دارد
درخواست صدور کارت تردد پیمانکاران حوزه برق
مدت اعتبار و تمدید کارت تردد چگونه است ؟
مدت اعتبار برای یک سال
است وپس ازپایان تاریخ اعتباردرصورتیکه مجددا" تشخیص صلاحیتهای لازم جهت فعالیت پیمانکار توسط کارفرما محرز
گردید تمدید صورت می گیرد0
نحوه صدور کارت تردد پیمانکاران چگونه است ؟
پس از بررسی کامل مدارک
وتاییدآن در کمیته مربوطه نامه کتبی صدورکارت با تایید وتصویب کمیته ارزیابی پیمانکاران به دفتر حراست وامور محرمانه شرکت کارت تردد صادر خواهد شد0
مراحل صدور کارت تردد چیست ؟
بادرخواست کتبی
پیمانکاروپیوست
تمامی مدارک مورد نیازکارفرما به کمیته ارزیابی پیمانکاران شرکت توزیع وپس از بررسی کامل مدارک وتاییدیه وصورت جلسه دراین خصوص کارت
صادر خواهد شد0
مدارک لازم برای صدورکارت تردد چیست ؟
کلیه مدارک اعم از
اساسنامه شرکت –ثبت شرکت –صلاحیتهای عمومی وحرفه ای لازم –مدارک هویتی وغیره می باشد0
کارت تردد برای کدام دسته از پیمانکاران حوزه برق صادر می شود ؟
برای کلیه پیمانکارانی که
دارای صلاحیتهای قانونی لازم می باشند وبه نحوی متقاضی شرکت دریکی ازفعالیتهای قابل واگذاری درحوزه برق استان هستند0