روابط عمومي زبان گويا وگوش شنواي سازمانها ودستگاههاي اجرايي است
روابط عمومي زبان گويا وگوش شنواي سازمانها ودستگاههاي اجرايي است
31 اردیبهشت, 1396
494
--
خبربرتر
روابط عمومي زبان گويا وگوش شنواي سازمانها ودستگاههاي اجرايي است
مهندس مجيد فرهزاد مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري در نشستي كه به مناسبت 27 ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات وروابط عمومي با حضور كار كنان دفتر روابط عمومي اين شركت برگزار شد ،ضمن تبريك اين روز ،روابط عمومي را زبان گوياو گوش شنواي سازمانها ودستگاهاي اجرايي دانست وافزود : همواره روابط عمومي پل ارتباطي بين سازمانها و مردم و ابزار ارتباطي مديران وكاركنان ارگانها ودستگاهاي اجرايي بوده است كه مسئوليت خطيري در فرايند دسترسي مديران به افكار جمعي كاركنان و مشتركين داشته و با انعكاس خدمات ، فعاليتها ودستاوردهاي يك سازمان در ايجاد روحيه نشاط واميد در اقشار مختلف مردم موثر مي باشد.
مهندس فرهزاد در ادامه اين نشست به تشريح برنامه ريزي ها وعملكردهاي اخير شركت از جمله تدوين برنامه استراتژيك و چشم انداز شركت وبروز رساني حوزه هاي مالي ومنابع انساني اشاره كرد وگفت : به لطف خداوند متعال كليه دستوركارهايي كه از سالهاي قبل باز بوده باهمت وتلاش همه همكاران در حال بسته شدن مي باشد و در اخر خرداد ماه تمام دستور كارهاي باز شركت بسته خواهد شد.
ايشان در ادامه با تاكيد بر هدف گذاري وبرنامه ريزي جهت انجام فعاليت ها وامور شركت گفت :در بخش ارائه خدمات غير حضوري به مردم نيز در حال ارتقاء سامانه ارائه خدمات غير حضوري هستيم كه اين سامانه علاوه برروان سازي ارتباط مردم با شركت ، كاهش مراجعات مردم و صرفه جويي در هزينه ها وزمان را به همراه خواهد داشت .
وي برقراري ارتباط بي سيمي حوزه بهره برداري و عملياتي شركت را با دور ترين نقاط استان ضروري دانست وتشريح كرد:جهت استقرار و تكميل چتر مخابراتي در شركت نيز گام هاي اساسي برداشته شده است
ايشان در بخش ديگري از سخنان خود به بروز رساني مركز كنترل ديسپاچينگ شركت تاپايان سال جاري ،استقرار واحد برون سپاري در شركت و اجراي طرح طبقه بندي مشاغل بخش برون سپاري شركت اشاره كردو افزود :اميداست با عنايت خداوند منان بتوانيم با برنامه ريزي هاي دقيق در پيشبرد اهداف شركت ،گام هاي موثري برداريم.
نظر دهید