ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
17 اسفند, 1398
2,302
--
خبربرتر
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال
وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این
شرکت با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور گفت : شرکت توزیع برق به منظور
جلوگیری از مراجعات حضوری مردم ، کلیه خدمات خود را از طریق تلفن پاسخگوی 121 و
سامانه خدمات غیر حضوری در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.irارائه می دهد و مردم می توانند با مراجعه به این
درگاه ها درخواستهای خودرا بصورت شبانه روزی ثبت وپیگیری نمایند.
وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان بخش بهداشت
ودرمان استان وکشور ، ایراز امیدواری کرد که با همت وتلاش مضاعف همه دستگاه ها ،
بسیج عمومی و همراهی و همدلی مردم ، شیوع این بیماری شکست خواهد خورد و به پایان
می رسد.
مهندس فرهزاد در ادامه افزود : این شرکت همگام با سایر
نهادها به منظور رفاه حال شهروندان از نخستین روزهای اعلام شرایط ویژه ، اقدامات
پدافندی خود را برای جلو گیری از شیوع این ویروس آغاز نمود و با برقراری شرایط خاص
، اقدامات مختلفی از جمله اطلاع رسانی به کارکنان ، توسعه و بروز رسانی زیر ساخت
های ارائه خدمات غیر حضوری و..... را در دستور کار خود قرار داد.
گفتنی است حذف قبوض کاغذی و ایجاد درگاه های پرداخت الکترونیکی
این قبوض نیز از دیگر اقدامات این شرکت در ارائه خدمات غیر حضوری بوده که تاثیر
مطلوبی در کاهش مراجعات حضوری داشته است.
نظر دهید