خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من ارائه می شود
خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من ارائه می شود
10 آذر, 1399
3,073
--
خبربرتر
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس
مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیر حضوری زمینه
ساز رفاه عمومی ، کاهش اتلاف وقت ، ارتقاء پروتکل های بهداشتی وتحقق اهداف دولت
الکترونیکمی باشد ، گفت : با راه اندازی
اپلیکیشن برق ایران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری ارائه می شود
و هم استانی های عزیز می توانند از طریق این اپلیکیشندر خواست های خود را در زمینه فروش، خدمات پس
از فروش و بهره برداری ، ثبت و پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به ادارات برق سطح
استان اجتناب کنند.
وی در ادامه این خبر گفت : استفاده از ظرفیت این اپلیکیشن ،
بهترین درگاه دریافت خدمات حوزه برق بصورت غیر حضوری می باشد که شامل امکاناتی از
قبیل بررسی وضیعت صورت حساب ، مشاهده قبض ، ثبت خاموشی ها ، خود اظهاری قرائت
کنتور ، اطلاعات برق امید و... می باشد .
مهندس مجید فرهزاد در ادامه سخنان خود افزود : اپلیکیشن برق
من از طریق کافه بازار ، وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir، لینک : https://saapa.ir/mobil_appو بارکد مربوطه قابل دانلود و نصب می باشد.
نظر دهید