خدمت "تسویه حساب"
عنوان خدمت : تسویه حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق |
Title: Settlement of subscribers of electricity distribution companies |
شرح خدمت: با استفاده از این خدمت مشترکین می توانند صورت حساب خارج از دوره خود را ثبت و پیگیری نمایند |
Translation: Using this service, subscribers can register and track their out-of-period bills |
لینک دریافت خدمت: https://bargheman.com/auth |
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
آنی |
معاونت فروش و خدمات مشترکین |
1521 |
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
1- مطابق شناسنامه خدمت |
þ الکترونیکی |
|
2- مطابق شناسنامه خدمت |
ý نیمه الکترونیکی |
راهنمای استفاده از خدمت |
3- مطابق شناسنامه خدمت |
ý مراجعه حضوری |
فرآیند خدمت |
|
سوالات متداول (FAQ) |
|
1 |
مدت زمان ارائه خدمت چند روز می باشد؟ پاسخ: بطور متوسط 1 روز کاری طوال خواهد کشید. |
2 |
آیا صورتحساب های صادره دقیقا وفق نرخ های مصوب وزارت نیرو صادر شده است ؟ پاسخ: بله , بر اساس شرایط تعرفه های برق مصوب وزارت نیرو و صادر می گردد. |
3 |
آیا لوازم اندازه گیری تست و عمکلرد آن مورد سنجش و تایید قرار می گیرد ؟ بله , فرآیند تست لوازم اندازه گیری انجام می یابد . |
4 |
آیا پیگیری فرآیند تسویه حساب بصورت غیر حضوری توسط مشترک مقدور میباشد؟ بله : مشترک از نتایج فرآیند با مراجعه بخش پیگیری برنامه برق من , مطلع خواهد گردید. |
5 |
آیا در فرآیند توسیه حساب فقط بدهی برق مصرفی پرداخت می گردد؟ خیر : در این فرآیند لوازم اندازه گیری تست , آخرین صورتحساب برق مصرفی صادر و کل بدهی تسویه می گردد. |
تاریخ ایجاد: 1402/04/03 (00:00:00)
تعداد بازدید: 493