رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق


خدمت "       رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق      "

عنوان خدمت : رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Title: Examining the request to review the bills of the subscribers of electricity distribution companies

شرح خدمت: مشترکین می توانند به منظور بررسی صورت¬حساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد

Translation: Subscribers can register their request in absentia in order to check the invoice, so that the items can be checked for the correctness or incorrectness of the issued invoice, and if the request is received, the bill will be corrected.

لینک دریافت خدمت https://bargheman.com/auth

 

متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو

 1روز

خدمات مشترکین

1521

 

مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

1- مطابق شناسنامه خدمت

þ الکترونیکی

توافقنامه سطح خدمت (SLA)

2- مطابق شناسنامه خدمت

ý نیمه الکترونیکی

راهنمای استفاده از خدمت

3- مطابق شناسنامه خدمت

ý مراجعه حضوری

اطلاعات تکمیلی خدمت

 

فرآیند خدمت

 

 

سوالات متداول (FAQ)

1

نحوه محاسبه برق مصرفی مشترک چگونه است ؟

2

محاسبه صورتحساب طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر انجام میگیرد.

3

گزینه انتخاب در صورت حسابها به چه مفهومی است ؟

4

گزینه در واقع انتخابی است برای نرخهای دیماند و انرژی نصرفی بدین صورت که مشترک بر اساس رفتار مصرفی برق خود در بازه های زمانی یکسال می تواند تعیین کند که نرخ انرژی بالا و یا دیماند بالای پرداخت نماید بری مثال در مواردی که کارخانه در چند ماه از سال بدلایلی مصرفی کلی داشته باشد و یا بدون مصرف باشد مشترک می تواند برای آن مقاطع زمانی تقاضای گزینه 1 و یا 3 بنماید تا نرخ دیماند کمتری را پرداخت نماید و پس از سپری شدن زمان فوق و عوض شدن رفتار مصرفی کارخانه می تواند مجدداً گزینه 1 را انتخاب نماید.

5

مدارک مورد نیاز برای درخواست بررسی صورت حساب چیست ؟

 

- آخرین قبض یا رسید پرداختی- قبض دارای مشکل

 

درصورتیکه به مبلغ قبض صادره اعتراض داشته باشیم چه مراحلی طی می شود ؟

 

پس از ثبت درخواست ، کارشناسان شرکت موارد ذیل را چک کرده و نسبت به تایید یا اصلاح قبض اقدام می کنند:- چک کردن قرائت صحیح کنتور- مصارف دوره قبل تست کنتور

 

 در صورتیکه به تعرفه یا به بدهی قبلی اعتراض داشته باشیم چه مراحلی طی می شود ?

 

تعرفه : پس از ثبت درخواست در صورتیکه نوع تعرفه در قبض اشتباه درج شده باشد اصلاح می گردد .
بدهی: بدهی قبلی مشترک مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی نسبت به تایید یا اصلاح قبض اقدام می شود.

 

 


تاریخ ایجاد: 1402/04/02 (00:00:00)

تعداد بازدید: 402

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x