خدمت "رفع خاموشی"
عنوان خدمت: |
رفع خاموشی های مشترکین برق |
|
Request to fix power outages |
Title |
|
شرح خدمت: |
در این خدمت ، درخواست رفع خاموشی شبکه برق توسط مشترک ثبت و پس از طی فرآیند مربوطه و رفع عیب ، مشترک برقدار می گردد. |
|
In this service, the request to eliminate the power outage is registered by the subscriber and after the relevant process and troubleshooting, the subscriber is electrified. |
Description |
|
لینک دریافت خدمت |
https://bargheman.com/auth |
|
|
||
متوسط زمان ارائه خدمت |
واحد پاسخگو |
شماره تماس واحد پاسخگو |
همان روز کاری - فوری |
بهره برداری |
121 |
|
||
مدارک لازم |
نحوه ارائه خدمت |
مستندات خدمت |
شناسه قبض محل مصرف |
الکترونیکی |
|
|
نیمه الکترونیکی |
_ راهنمای استفاده از خدمت |
|
مراجعه حضوری |
|
فرآیند خدمت |
||
|
||
سوالات متداول (FAQ) |
||
1 -سوال: درصورت عدم دسترسی به شناسه قبض ، چطور میتوان به آن دسترسی پیداکرد و درخواست را ثبت نمود؟ |
||
جواب: از طریق شماره بدنه کنتور و جستجوی آن در سامانه میتوان شناسه قبض را دریافت نمود. |
||
2-سوال: جهت دریافت اطلاعات و ثبت درخواست خاموشی بصورت فوری از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟ |
||
جواب: - ازطریق تماس با 121 - نرم افزار موبایل برق من - میز خدمت الکترونیک سایت شرکت توزیع نیروی برق |
||
3-سوال-:آیا پس از ثبت درخواست رفع خاموشی ، زمان زیادی برای خاموشی مورد نیاز می باشد؟ |
||
جواب : به محض ثبت درخواست و یا اطلاع رسانی ، همکاران شرکت نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد. |
||
4-سوال: آیا برای ارائه این خدمت نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟ |
||
جواب: خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که خاموشی براثر بدهی مصرفی برق باشد لازم است تسویه بدهی صورتحساب مصرفی اقدام گردد. |
||
5 -سوال: درصورتیکه خاموشی مربوط به خاموشی های از پیش تعیین شده باشد ، با ثبت درخواست بصورت فوری رفع خواهد شد؟ |
||
جواب: برنامه خاموشی از پیش تعیین شده جهت اجرای تعمیرات پیشگیرانه بر روی شبکه های توزیع بوده و رفع خاموشی های مربوط به آن طبق زمانبندی اعلام شده انجام خواهد شد. |
تاریخ ایجاد: 1402/03/30 (00:00:00)
تعداد بازدید: 127